Étrend folyt.

Angica

Az előző étrendes részben nem tértem ki arra, hogy valójában, mi az amit egy kismama ehet. 

Szerintem mindent. És inkább táplálkozzon széles spektrumúan egy kismama, mint egyoldalúan. Inkább élelmiszerrel vigye be a vitaminokat, ásványi anyagokat, mint sem tablettákkal. 

Egy dolgot nem veszünk terhesség ideje alatt figyelembe (!), hogy a kismama szervezete sokkal lassabban bontja le a tápanyagot azért, hogy minél több anyagot tudjon abból hasznosítani. Ezért kell keveset de többször enni, hogy ne terheljük le annyira a szervezetünket. 

Terhességi kívánósság! 

Ezzel elég nehéz megküzdeni.... Periódikusan rám is rám tör. Na akkor nehéz megállni, hogy ne kezdjen el "zabálni" az ember. Annak nehezebb szerintem, aki télen terhes. Akkor úgy is szeret a szervezet raktározni és különben is hideg van együnk egy kicsit többet.... :)

Mindig azzal ijesztgetik a kismamákat, hogy ami rád rakódik plusz kiló, az nagyon nehezen vagy egyáltalán nem is fog lemenni rólad....  Ettől a kismamák megijednek és elkezdenek remegve enni, és okoz egy feszültséget magában, ami lehet sokkal több problémát fog előhozni. 

Igaza van az orvosnak is, hogy könnyebb kevesebből leadni, mint többől. 

Ismerőseim mesélték, hogy nem 10 kilót híztat, hanem 20-26 kilót. És most nádszál vékonyak. Kell hozzá egy igen jó örökölt genetika is!!!! Elfelejtjük mi kismamák, hogy a szervezet mivel raktároz ezért a vizet is sokkal jobban megköti és ami plusz kilóban mutatkozik az valójában csak víz.

Élvezzük ki ezt az állapotot és táplálkozzunk változatosan és nem lesz semmi gond!!! 

 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?